משלוחים לכל הארץ עד 2-4 ימי עסקים – מעל 150 משלוח חינם! 

מוצרי טיפוח לשיער ולזקן לגברים: כך תשתמשו בהם נכון

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

השגת מראה מטופח ליום יום וגם לאירועים הוא לא קשה כמו שאתם אולי חושבים. עם המוצרים הנכונים, אתה יכול לעצב את השיער והזקן שלך כמו מקצוען, בלי מאמץ ובלי צורך בציוד מקצועי. בשופוני מחכים לכם מוצרי טיפוח פרימיום לגברים שיכולים לעשות פלאים, ועם המדריך הבא תוכלו לגלות איך להשתמש בהם בצורה נכונה, להשגת המראה המושלם בכל פעם מחדש.

מוצרי טיפוח לגברים: אילו מוצרים אתם צריכים וכיצד להשתמש בהם

ווקס לשיער

ווקס לשיער עוזר לעצב את השיער בלי יותר מדי מאמץ, ועם תוצאות שמחזיקות כל היום. כדי להשתמש בווקס לשיער, צריך פשוט לחמם כמות קטנה בין האצבעות ולהעביר אותה דרך שיער יבש או מעט לח. עצבו את השיער עם האצבעות לקבלת מראה נינוח או השתמשו במסרק ליצירת מראה מעוצב יותר. רק זכרו שלא צריך הרבה מהמוצר הזה כדי להשיג מראה מטופח, ומומלץ להתחיל עם כמות קטנה של ווקס ולבדוק איזו כמות מתאימה לכם.

  • ווקס פרימיום לשיער מראה מט

     90.00
  • ווקס פרימיום לשיער מראה מבריק

     90.00

באלם לשיער ולזקן

באלם לזקן הוא מוצר רב-תכליתי והוא חובה לכל גבר שיש לו זקן. השתמשו בבאלם כדי לעצב ולרסן את הזקן, וגם כדי לעצב את השיער. לקחו כמות קטנה, ושפשפו אותה בין כפות הידיים עד שהיא מתחממת. מרחו את הבאלם על הזקן והשיער לקבלת מרקם רך ומראה לח, או דרך השיער כדי לתת לו מראה מעוצב וברק עדין.

קרם לחות לתלתלים

אם יש לכם תלתלים, המוצר הזה יכול לעשות פלאים לשיערכם. אחרי חפיפה, מרחו כמות בגודל של מטבע גדול על תלתלים לחים, תוך כדי לחיצה של קצוות השיער מלמטה למעלה, מה שיעלה את הקרם לחלקים העליונים של השיער. המוצר הזה יעזור להגדיר את התלתלים שלכם תוך שמירה על לחות, קרם תלתלים לגבר מה שנחוץ בחום הישראלי.

  • קרם לעיצוב וחיזוק התלתלים

     80.00

ספריי מלח ים לשיער

לעיצוב שיער פשוט בלי יותר מדי התעסקות, ספריי מלח ים לשיער הוא המוצר שיעשה את העבודה. רססו אותו על שיער לח וסרקו את שיערכם כדי לקבל מראה גלי, או השתמשו בו כדי להוסיף לחות וצורה לשיער יבש.

  • ספריי מי מלח לעיצוב השיער

     100.00

פומייד

פומייד לשיער הוא מוצר קלאסי שפותח לפני למעלה מ-100 שנה, והוא מושלם ליצירת סגנונות אלגנטיים וקלאסיים. לקבלת מראה יציב, מרחו כמות קטנה על שיער יבש וסרקו אותו עד שתקבלו את הצורה והסגנון שאתם רוצים.

אבקת נפח לשיער

רוצים לתת נפח לתסרוקת שלכם? אבקת נפח לשיער היא מוצר יעיל שלא הרבה גברים מכירים. כדי להשיג את המראה השופע, פזרו מעט אבקה על שורשי השיער ועסו אותה פנימה לקבלת נפח ומרקם. המוצר הזה אידאלי לימים שבהם השיער נראה חסר חיים ואתם רוצים להוסיף לו נפח, חיות וצורה.

מוצרי טיפוח לשיער ולזקן לגברים: כך תשתמשו בהם נכון

לסיכום

עם כמה מוצרים לזקן או לשיער, אתם יכולים להשיג לוקים שונים בקלות. כאן בשופוני זמינים לכם מוצרי טיפוח לגברים באיכות גבוהה, שמותאמים לגבר הישראלי ולאקלים הישראלי. אתם מוזמנים לבקר במספרה שלנו, או בחנות המקוונת שלנו, וליהנות ממוצרים שעושים את העבודה בכל פעם מחדש. כל המוצרים הם מוצרי פרימיום שיוצרו בשיתוף פעולה עם מומחים בעלי שם מרחבי העולם. התוצאה היא ליין מוצרי טיפוח לגבר לשיער ולזקן שמותאם במיוחד לגברים. המוצרים שלנו כוללים את הרכיבים האיכותיים ביותר, והם עושים פלאים לשיער וגם לעור. באתר שלנו תוכלו לקרוא בהרחבה על כל המוצרים, ואנחנו תמיד כאן למקרה שתצטרכו טיפים לקבלת מראה מעוצב בלי מאמץ.

מוצרי טיפוח לשיער ולזקן לגברים: כך תשתמשו בהם נכון