המותג שופוני

שופוני הוא מותג טיפוח ייחודי שנולד מתוך תשוקה אמיתית ליצירת מוצרים איכותיים, חדשניים ואפקטיביים לגברים. המותג שלנו מתמקד בטיפוח שיער וזקן, ומיועד לאלו שמבינים שסטייל הוא לא רק מראה – הוא חלק מהאישיות שלהם.

החזון שלנו

אנחנו מאמינים שטיפוח הוא דרך לבטא ביטחון עצמי ולהשיג את הטוב ביותר מעצמך. לכן, המוצרים שלנו פותחו בקפידה כדי לספק לגברים את הכלים לשדרג את המראה שלהם בצורה קלה, נוחה ואפקטיבית.

המסע שלנו

שופוני הוקם מתוך הבנה שגברים צריכים יותר ממוצרים רגילים. הם זקוקים למוצרים שמספקים ביצועים מעולים, מספקים תחושת יוקרה, ושעובדים בדיוק כמו שהם צריכים – ללא פשרות. המותג שלנו מתפתח כל הזמן, עם שאיפה להציע את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום הטיפוח

מוצרי טיפוח לגברים מבית שופוני

בין אם מדובר במראה קלאסי שמתאים למשרד, או בסגנון פרוע שמתאים ליציאה בערב – גברים כיום מבינים שטיפוח הוא חלק בלתי נפרד מהביטחון העצמי ומהאישיות שלהם. כאן נכנס לתמונה שופוני, מותג הטיפוח ששם לו למטרה לשנות את הדרך שבה גברים רואים ומרגישים את עצמם.

איך הכל התחיל?

הסיפור של שופוני מתחיל בשאיפה אחת פשוטה: ליצור מוצרים שגברים יכולים לסמוך עליהם – מוצרים שלא רק מטפחים את המראה החיצוני, אלא גם נותנים תחושה של ביטחון פנימי. מאחורי המותג עומד שניר אנקרי, יזם וספר גברים מקצועי, שמביא עמו שנים של ניסיון בתחום הספרות והטיפוח. שניר, הידוע גם כ"הספר היקר", חיפש פתרונות איכותיים באמת לגברים שהגיעו למספרה שלו ולא מצא בשוק את מה שדמיין. כך נולד הרעיון – לפתח ליין מוצרים שמדברים לגברים במילים שלהם.

חזון שמוביל שינוי

ב"שופוני" מאמינים שטיפוח הוא לא רק מותרות – הוא חלק מהותי מהדרך שבה גבר מציג את עצמו לעולם. המותג מתמקד ביצירת מוצרים שמשלבים איכות ללא פשרות, התאמה לאקלים הישראלי ומענה לצרכים האמיתיים של גברים בכל גיל.

פיתוח המוצרים – לא עוד מוצר מדף

המוצרים של שופוני אינם סתם עוד פתרון מדף. כל מוצר עובר מחקר ופיתוח מדוקדקים, בשיתוף פעולה עם כימאים ומומחים מובילים בתחום הקוסמטיקה. הנוסחאות של שופוני נבנו על בסיס הבנה מעמיקה של סוגי שיער וזקן, צרכי טיפוח יומיומיים, והדרישות המיוחדות של האקלים הישראלי.

לדוגמה, הווקס לשיער של שופוני מבוסס על מרכיבים שמבטיחים אחיזה חזקה ללא תחושת דביקות, והוא נשטף בקלות – יתרון משמעותי למי שמוביל סגנון חיים פעיל. השמפו לזקן, המבוסס על עץ התה האוסטרלי, לא רק מנקה לעומק, אלא גם מזין את העור והזקן, ומותיר ניחוח ייחודי שמלווה אותך לאורך כל היום.

שניר אנקרי – האיש מאחורי המותג

כשניר אנקרי החל את דרכו בעולם הספרות, הוא ראה איך כל גבר שנכנס למספרה מביא איתו סיפור ייחודי. הוא הבין שהמראה החיצוני הוא חלק בלתי נפרד מהביטוי העצמי של כל אחד מאיתנו. אבל הוא גם זיהה פער: חסר היה מענה אמיתי ואיכותי לגברים שרוצים לא רק להסתפר, אלא לטפח את עצמם בכל יום.

שניר לקח את החזון הזה קדימה והקים את שופוני, מותג שמבטא את המחויבות שלו לאיכות ולחדשנות. מעבר לפיתוח המוצרים, שניר מעביר קורסים והכשרות לספרים אחרים, ומקדם את תחום הספרות לגברים בארץ.

 

מה הופך את המוצרים שלנו ליחודיים כל כך?

    1. איכות ללא פשרות:
      כל מוצר במותג מיוצר תוך שימוש במרכיבים מובחרים, המתאימים לכל סוגי השיער והזקן. אנחנו מקפידים על נוסחאות שנבדקו בקפידה כדי להבטיח תוצאות מרשימות.
    2. מותאם לאקלים הישראלי:
      המוצרים שלנו תוכננו במיוחד להתמודד עם אתגרי מזג האוויר בישראל – חום, לחות, או יובש – כך שתמיד תיראה במיטבך.
    3. ריח ייחודי וממכר:
      לכל מוצר של שופוני יש ניחוח ייחודי שיזכרו אותך בזכותו.
    4. לכל מראה ולכל יום:
      בין אם אתה מחפש מראה מאט טבעי או ברק זוהר, המגוון שלנו נותן לך פתרונות מותאמים אישית לכל סגנון.
    5. המוצרים שלנו פותחו ע"י ספרי גברים ונבדקו בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ועומדים בתקן הGMP!

 

היום אנו גאים יותר מתמיד להיות חברה ישראלית שמייצרת כאן ומשווקת ומוכרת לכל גבר שני בישראל! 

 

הכי נמכרים

מספרים עלינו בגוגל