שירות המשלוחים שלנו פועל כרגיל  1-4 ימי עסקים!

קורס הנוער הגדול בארץ באקדמיית שופוני

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

קריירה בספרות הפכה למבוקשת במיוחד בשנים האחרונות, בייחוד לאור העלייה במודעות לטיפוח גברי. כדי לבנות קריירה רווחית ומצליחה בתחום צריך להתחיל מהבסיס, וכאן בשופוני זמין לכם מערך לימודים היחיד מסוגו בישראל. אצלנו ניתן ליהנות מקורס נוער לספרות ייחודי, ולהתחיל את הדרך לעבודה בתחום. קורס נוער לספרות הכי גדול בארץ זמין לכם כאן, עם הדרכה מקצועית ותוכנית לימודים איכותית שמובילה לעתיד בתחום.

קורס נוער הכי גדול בארץ באקדמיית שופוני: מה כולל מערך הלימודים?

קורס נוער וקורס מתחילים באקדמיית שופוני כולל תוכנית עבודה מיוחדת של 12 שבועות. כל השיעורים והמפגשים תוכננו בקפידה על ידי ספקים מקצועיים בעלי ניסיון וידע עתיר בתחום, כדי להבטיח שכל משתתף ילמד מהטובים ביותר.

הקורס כולל בתוכו את כל מה שצריך כדי לעבוד בתחום, לרבות:

  • 12 מפגשים שבועיים
  • חלוקות שיער עבור תספורות מסוגים שונים
  • שיעורים על תספורות פופולריות כיום. השיעורים האלו מאפשרים ללמוד כיצד להעניק תספורות אהודות בקרב גברים, מה שמאפשר לבצע תספורות שמניבות רווח לצידן
  • מפגש מעשי: כולל חלק תיאורטי ומעשי, שבו התלמידים מתנסים עם לקוחות אמיתיים. המפגש הייחודי הזה כולל צילום בסטודיו עבור תיק עבודות מקצועי
  • שיעור גילוח: אקדמיית שופוני כולל שיעורי טיפוח עבור הגברים שעוברים בדלתות המספרה. בשיעור הזה למדים איך לבצע גילוח מדויק, ומה חשוב לדעת על טיפוח העור והשיער אצל גברים
  • מבחן עיוני ומעשי: המבחן בוחן את הידע שהתלמידים רכשו במהלך הקורס. אלו שעוברים את המבחן בהצלחה מקבלים תעודת ברבר, ויכולים להתחיל את דרכם המקצועית באופן מידי

לימודי ברבר מקצועיים בישראל

אקדמיית שופוני הוקמה על ידי שניר אנקרי – הבעלים של מספרת "שופוני" בתל אביב. מדי חודש עוברים בדלתות המספר 1,500 גברים שנהנים מחוויה מיוחדת בכל פעם מחדש. בשופוני שמים דגש על טיפוח עבור גברים, וזה בדיוק מה שלומדים גם בקורס ספרות מקצועי באקדמיה.

עבור בני נוער שרוצים לקבל הצצה לעולם הספרות המקצועי, אקדמיית שופוני מציעה קורס מתחילים ייחודי ומקצועי שאין שני לו. הקורס נבנה בקפידה, ובני נוער ואלו שמעוניינים לקבל דריסת רגל ראשונית בתחום יכולים ליהנות ממנו במהלך השנה.

האקדמיה של שופוני הכשירה בני נוער וסטודנטים בעקרונות הספרות, והעניקה לכם ידע שמאפשר להתפתח בתחום בצורה נפלאה. השיעורים האלו מהווים גם פתח ללימודי המשך, שבהם ניתן ללמוד על נושאים חשובים נוספים בתחום הספרות והטיפוח הגברי.

קורס ספרות לנוער

יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם

רכישת מקצוע מניב מאפשרת ליהנות מקריירה יציבה, גם בתקופות לא פשוטות. עם הפריחה בתחום הספרות והטיפוח הגברי, כיום יש ביקוש גדול במיוחד לקורסים מקיפים ומקצועיים בתחום.

באקדמיית שופוני זמין לכם קורס יחיד במינו עבור בני נוער ואלו שמעוניינים לקבל הדרכה ראשונית בתחום. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורס, אנחנו פה עבורכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ונשמח לספק לכם מידע ומענה בכל סוגיה.

קורס הנוער הגדול בארץ באקדמיית שופוני