שירות המשלוחים שלנו פועל כרגיל  1-4 ימי עסקים!

קורס ספרות אקדמיית שופוני

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

בשנים האחרונות הייתה עליה במודעות של גברים בכל מה שקשור לטיפוח אישי. הימים של 'גילוח והחוצה' כבר עברו, והיום יותר ויותר גברים מחפשים איך לשמור על מראה אסתטי. בדיוק בשביל זה אני, שניר אנקרי, הקמתי את שופוני – מספרת גברים שעוברים בה יותר מ-1,500 גברים מדי חודש. במספרה הלקוחות מקבלים יחס אישי וטיפול שכולל את כל מה שצריך כדי להירגע ולהרגיש נעים – כולל תספורת, תספורת זקן וטיפוח העור. הביקוש ההולך וגובר לטיפולים האלו דרבן אותי להקים את אקדמיית שופוני, שבה זמין לכם קורס ספרות ייחודי שיכשיר אתכם בכל מה שנוגע לתחום הטיפוח הגברי.

קורס תספורות גברים: אקדמיה מקצועית מבית שופוני

כדי להפוך לספר מקצועי, חשוב ללמוד את עקרונות הספרות מהבסיס, וזה בדיוק מה שמקבלים התלמידים בקורס הספרות של שופוני. קורס תספורות גברים נבנה בקפידה, והוא כולל תכנית לימודים מעשירה, כולל התנסות מעשית:

  • 10 מפגשים אקדמיים מלאים באורך של 7 שעות לכל מפגש
  • 5 שיעורי תספורת מקצועיים: בשיעורים האלו תלמדו איך לגזור שיער בצורות מבוקשות בעולם
  • 4 שיעורי התנסות עם מכונה: בשיעורים המיוחדים האלו תלמדו תספורות קלאסיות, וגם תספורות עכשוויות, תוך שימוש במכונת תספורת לגברים
  • שיעור גילוח ושיווק: כאמור, באקדמיה של שופוני התלמידים לומדים לא רק על תספורות, אלא גם על טיפוח גברי. בשיעור הזה נלמד כיצד לגלח שיער ראש ושיער פנים באמצעות סכין אמריקאי. בנוסף, נלמד את סודות השיווק את עולם התספורות הגברי, וכיצד תוכלו להצליח בתחום המבוקש הזה
  • מפגש מעשי: התנסות במספרה היא חיונית כחלק מתהליך הלמידה. לאחר הקורס, שבו תלמדו באופן תיאורטי וגם מעשי כיצד לספר גברים, תוכלו ליישם את הידע והניסיון שלכם. במפגש הזה התלמידים שלנו מתנסים בתספורת במספרה אמיתית, עם לקוחות אמיתיים. הבונוס כאן הוא צילום בסטודיו, שיאפשר לכם להתחיל את תיק העבודות שלכם, בדרככם לקריירה בתחום.
  • מבחן עיוני ומעשי: כדי להיות ברבר (ספר) מוסמך, חשוב לעבור מבחן עיוני ומעשי, שמהווים חלק בלתי נפרד מהקורס הייחודי שלנו.

לאחר שתעברו בהצלחה את כל השלבים האלו, תקבלו דיפלומה של ברבר מוסמך, ותוכלו לעבוד באופן מקצועי בתחום.

ציוד מקצועי לכל תלמיד

קורס תספורות גברים מבית שופוני כולל את כל מה שצריך עבור תעודה מקצועית. כדי שתלמדו באופן מעשי את התחום, אנחנו מספקים לכם ציוד מקצועי שכולל מכונת תספורת אמריקאית, ראש בובה עם שיער אמיתי, מסרק גזירות, מספריים 5 כוכבי חיתוך, וציוד נוסף.

שווי הערכה הוא 3,000 ₪, והיא תאפשר לכם לעבוד מיד בתום הקורס. היקף הקורס הוא כ-100 שעות, ומדובר בקורס מקצועי שלא קיים כדוגמתו בישראל. לאחר שלמדתי ספרות בארצות הברית ובלונדון, היה חשוב לי להביא את בשורת הטיפוח הגברי לישראל.

קורס ספרות לגברים מבית שופוני מסמיך ספרים מקצועיים עם תכנית ייחודית, ואנחנו כאן עבורכם בכל עת. הקורס זמין בתל אביב ובכרמיאל, ואנחנו נשמח לראות אתכם בין שורות התלמידים שלנו במחזור הבא. צרו עמנו קשר ותיהנו מקורס ייחודי ומעשיר שיסמיך אתכם להיות ספרים מקצועיים.

לקריאת הכתבה טרנדים 2023 לתספורות לגברים