שירות המשלוחים שלנו פועל כרגיל  1-4 ימי עסקים!

מוצרי טיפוח לגבר מבית שופוני

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

מוצרי טיפוח לגבר מאפשרים לשמור על עור פנים ועל שיער בריאים ואסתטיים. כאשר רוכשים מוצרים מהסוג הזה, חשוב שהם יתאימו לכם, וגם למזג האוויר בישראל. כאן בשופוני מחכה לכם ליין של מוצרים איכותיים לגברים, שפותחו במיוחד עבור הגבר הישראלי ומזג האוויר המקומי.

אילו מוצרי טיפוח לגבר אנחנו מציעים?

שופוני היא מספרה ייחודית שקמה במטרה לתת לגברים חוויה אחרת ממה שהיו רגילים לה עד היום. בסניף שלו בתל אביב אנחנו מקבלים מדי יום לקוחות שרוצים ליהנות לא רק מתספורת מדויקת, אלא גם מטיפוח מותאם אישית.

במספרה כל לקוח יכול ליהנות מתספורת שמותאמת לו בדיוק, וגם מטיפול מטפח לעור הפנים, הזקן והשיער. במספרה שלנו, וכן במספרות נבחרות ובאתר של שופוני, אתם יכולים לרכוש מבחר של מוצרי טיפוח לגברים, כולל:

שמן לזקן

שמן לזקן 'סאלים' מבית שופוני הוא שמן אורגני וטבעי, שכולל בתוכו חוחובה, שמן קיק וזרעי ענבים. תפקידו של השמן חיוני בשגרת הטיפוח, במיוחד במדינה חמה בישראל, שדורשת מוצרי טיפוח מיוחדים.

השמן שלנו עוזר להזין את זקיקי הזקן בעת הצמיחה שלו, מה שמעודד צמיחה בריאה ללא תופעות לוואי לא נעימות. הפורמולה הייחודית כוללת ויטמינים לטיפוח העור, כולל ויטמין E, מה שמאפשר להזין את העור, ולמנוע אדמומיות וקשקשים.

שמפו לזקן

כן, הזקן צריך שמפו, ממש כמו שיער הראש; שיערות הזקן שונות משיערות הראש, ולכן הן דורשות מוצר ייעודי. שמפו לזקן 'דיר באלאק' מבית שופוני הוא פרי פיתוח של גדולי מעצבי הזקן בישראל, והוא מאפשר לרכך את הזקן ולטפח אותו באופן מיטבי.

השמפו כולל שמנים צמחיים, שמנים אתריים, וכן מינרלים שמזינים את עור הפנים במקום לייבש אותו. התוצאה היא זקן רך, בריא ומלא חיוניות, והשמפו הוא בניחוח נעים במיוחד של עץ הסנטל האנגלי והארומטי.

פומייד לשיער

מלבד שמן לזקן ושמפו לזקן, בשופוני אנחנו מציעים גם מוצר דגל נוסף: הפומייד. המוצר הוא בעל מרקם משחתי, מה שמכניס אותו לקטגוריית הבאלמים של מוצרי הטיפוח. הפומייד מאפשר לעצב את השיער עם אחיזה חזקה, בלי שתהיה לו תחושה "כבדה". הפורמולה הייחודית שלנו כולל שעוות דבורים, מה שמאפשר אחיזה מיטבית לאורך היום. בנוסף, ניתן להסיר את הפומייד בקלות מהשיער בעת המקלחת, והוא מספק הזנה חיונית לשיער. חשוב לנו לספק ללקוחותינו את המוצרים הבריאים ביותר, וגם הפומייד שלנו עשויים מרכיבים טבעיים בלבד – ללא פארבנים וחומרים משמרים.

מוצרי טיפוח לגבר שכל אחד צריך בארון

אם אתם מחפשים מוצרי טיפוח לגבר שעושים את העבודה, הגעתם למקום הנכון. באתר של שופוני ובמספרה שלנו תמצאו שלל מוצרים איכותיים לטיפוח עור הפנים, הזקן והשיער – עם משלוחים מהירים עד הבית. המוצרים יגיעו אליכם תוך 2-3 ימים בממוצע, ואתם תוכלו ליהנות מהם בכל יום מחדש.

לקריאת הכתבה טיפים ומוצרי חובה לטיפוח הזקן: כל מה שאתם צריכים לדעת