משלוחים לכל הארץ עד 2-4 ימי עסקים – מעל 150 משלוח חינם! 

איך להתאים את הזקן למבנה הפנים שלך

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

סגנון עיצוב הזקן המתאים לפנים שלך היא המפתח להשגת המראה המושלם!
עם זאת, לא כל סגנונות הזקן ייראו טוב על כולם. חשוב להתאים את סגנון הזקן לצורת הפנים שלך על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. כשזה מגיע לשיער הפנים, משמע זקן. צורת הפנים שלך משחקת תפקיד מרכזי בקביעה איזה סגנון זקן מתאים לך ביותר. סוגים שונים של צורות דורשים סגנונות שונים של זקן כדי לשפר את התכונות ולהוציא ממך את המיטב. בין אם יש לך פנים עגולות, משולשות, מרובעות או בצורת לב, יש סגנון זקן מושלם עבורך. במאמר זה נדון בסוגי הצורות השונות וכיצד להתאים אותם לסגנון הזקן הנכון

על שלושה סוגי צורות אנו הולכים לפרט במאמר: משולש , מרובע ועגול.

איך זה מתחלק בעצם?

מרובע – וכבר כולנו יודעים והוא הפופלרי מכולם “זקן הרצל” או שרק עכשיו חידשנו לך?

משולש – עיצוב זקן שדורש תחזוקה גבוהה וביקור לעיתים תכופות אצל הברבר משאר הצורות.

עגול – בתכלס לגברים עצלנים או בנינו שגרים לא כל כך קרוב לברבר האהוב עליהם

מה יתאים לתווי הפנים שלי?

צורת הזקן ומוצרי טיפוח לזקן היא הדרך הנכונה לפנים שלך חיונית כדי להיראות במיטבך. בהתאם לצורת הפנים שלך, ייתכן שתצטרך לבחור זקן בצורת משולש, מרובע או עגול. לדוגמה, אם יש לך פנים משולשות, אז אתה צריך לבחור זקן בצורת מרובע על מנת לאזן את תווי הפנים שלך. באופן דומה, אם יש לך פנים עגולות אז אתה צריך ללכת על זקן מרובע שכן זה יכול לעזור לגרום לתווי הפנים שלך להיראות חדים ומוגדרים יותר.

זהו? אתה כבר רוצה לעצב לבד בבית? חכה שנייה

אמנם עיצוב זקן לבד בבית אפשרי, אבל זה לא מומלץ מכיוון שיכול להיות קשה להשיג את המראה הנכון ללא עזרה מקצועית. וכמובן שעיצוב זקן מושפע יותר מפרופיל הזקן ולא מכיוון הפרונט!

איך להתאים את הזקן למבנה הפנים שלך

תכלס לגדל זקן נכון זה בעצם לגדל פנים חדשות!

אצלנו בשופוני מספרת גברים בתל אביב הצוות המנוסה שלנו מומחים בהתאמת זקנים למבני פנים. כשזה מגיע לשיער הפנים, בין אם אתם מחפשים זקן מלא, זקן תיש או זיפים, ישנם סגנונות מסוימים שיחמיאו למבנה הפנים שלכם. אצלנו תוכל למצוא את הזקן המושלם שיתאים לצורת הפנים שלך. אנו מספקים ייעוץ מותאם אישית לבחירת הסגנון המתאים עבורך בשופוני נעזור לך להשיג את המראה המושלם עם השירותים המובילים שלנו. בקרו אותנו עוד היום ותנו לנו לעזור לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לתווי הפנים שלכם.

איך להתאים את הזקן למבנה הפנים שלך