שירות המשלוחים שלנו פועל כרגיל  1-4 ימי עסקים!

טיפים לטיפוח השיער והזקן בימי החורף שמומלץ להכיר

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

החורף נמצא כבר מעבר לפינה, ומזג האוויר הקר הזה יכול להשפיע לרעה על עור הפנים, הזקן והשיער. כשהטמפרטורות ורמות הלחות יורדות, שיער הפנים שלכם זקוק לטיפוח נוסף כדי להישאר בריא ולהיראות טוב. במאמר הזה, נשתף בטיפים להכנת הזקן שלכם לחורף, ונדגיש את היתרונות של מוצרים כמו שמן זקן, באלם לזקן, טונר פנים ועוד.

טיפים לטיפוח השיער והזקן בימי החורף הקרירים

גזמו ועצבו את הזקן

לפני תחילת החורף, גזמו היטב את זקנכם. שמירה על צורתו לא רק מבטיחה שהוא יראה מעולה, אלא גם עוזרת למנוע קצוות מפוצלים.

טפחו את הזקן באופן עקבי

עקביות היא המפתח לזקן בריא; הכניסו לשגרה שלכם הרגל לסרק או להבריש את הזקן מדי יום. זה עוזר למנוע קשרים ומפזר את השמנים הטבעיים בעור באופן שווה. בנוסף, סירוק מקלף בעדינות את העור שמתחת לזקן, ומסיר תאי עור מתים לצמיחה בריאה יותר.

השתמשו במוצרי לחות לזקן

אוויר חורפי קר יכול לייבש את הזקן שלכם, ולהפוך אותו לשביר ומחוספס. השתמשו בשמן לזקן, באלם לזקן או חמאה לשיער הזקן כדי לשמור על לחות ולהזין את שיער הפנים שלכם. מוצרים אלו מלאים בשמנים טבעיים שלוכדים לחות ומרככים את הזקן.

אל תזניחו את העור שלכם

הזקן והשיער שלכם הם לא היחידים שעוברים שינויים בקיץ; גם העור שמתחת לזקן עלול להתייבש. טונר פנים עם חומצה היאלורונית מושלם לשמירה על איזון ולחות של העור, ויש למרוח אותו לאחר שטיפת הפנים ולפני השימוש במוצרי זקן.

טיפים לטיפוח השיער והזקן בימי החורף שמומלץ להכיר

שטפו את הזקן שלכם

חשוב לשמור על זקן נקי, אבל חשוב לעשות את זה בעדינות. בחר בשטיפת זקן מקציפה שלא תסיר את השמנים הטבעיים שלכם. שמפו חזק עלול להשאיר גם את הזקן וגם את מתחתיו יבש, לעומת שטיפה עדינה שמנקה את הזקן ללא ייבוש יתר.

הימנע משטיפה מוגזמת

ניקוי הזקן ושטיפת שיער הראש חשובים, אבל חשוב לא להגזים עם הפעולות האלו. במהלך החורף, עדיף לשטוף את הזקן ולחפוף את השיער 2-3 פעמים בשבוע, אלא אם כן אתה פעילים מאוד וצריכים לנקות אותו לעתים קרובות יותר.

הגנו על הזקן שלכם מהקור

כשאתם יוצאים החוצה בחורף, הגנו על זקנך מפני הרוחות והקור. באלם או חמאה לזקן משמשים מחסום מהקור, ותוספת של צעיף נעים יכולה לעזור לשמור על שיער הפנים שלכם מפני הקור והרוח.

לסיכום

ימי החורף יכולים לגרום ליובש בעור ונזקים לשיער. אפשר למנוע את הבעיות האלה בקלות עם שגרה קלילה שכוללת כמה מוצרים בסיסיים לזקן ולשיער. כאן בשופוני מחכים לכם מוצרים שמותאמים בדיוק למזג האוויר הישראלי, כולל באלם לזקן, שמן לזקן, שמפו לזקן, ווקס ומוצרים מובחרים אחרים. המוצרים כוללים רכיבים טבעיים ועוזרים לשמור על עור ושיער בריאים – גם בימים הקרים ביותר. כל המוצרים זמינים לכם באתר, יחד עם טיפים וצוות מנצח במספרה הייחודית שלנו בתל אביב.

טיפים לטיפוח השיער והזקן בימי החורף שמומלץ להכיר