משלוחים לכל הארץ עד 2-4 ימי עסקים – מעל 150 משלוח חינם! 

טיפים לטיפוח זקן שחובה לנסות

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי.

תוכן עניינים

אם אתם מגדלים זקן, או שוקלים לגדל, חשוב שתדעו ששערות הזקן דורשות טיפול – ממש כמו שיער הראש. אם אתם לא בטוחים מה צריך לעשות כדי לקבל את הזקן המושלם, הטיפים הבאים יעזרו לכם במשימה. עם כמה כלים וצעדים פשוטים הזקן שלכם ייראה טוב בכל יום מחדש, ויותר חשוב – הוא יהיה בריא.

טיפים לקבלת הזקן המושלם

בחר את הכלים הנכונים לטיפול בזקן

בדיוק כמו שאתם בוחרים מוצרים מיוחדים לעור ולשיער, אתם צריכים לרכוש כלים איכותיים לזקן, כמו שמן לזקן, שמפו לזקן, מסרק לזקן, מכונת גילוח אישית, וכל מוצר אחר שתרצו כדי להשיג את מראה הזקן המושלם.

שמרו על ניקיון הזקן

מומלץ לנקות את הזקן כדי להסיר ממנו לכלוך, וגם כדי להסיר ממנו תאי עור מתים וקשקשים. אל תשתמשו בשמפו לראש בשביל זה, אלא בשמפו לזקן שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

טיפים לטיפוח זקן שחובה לנסות

עשו תספורת זקן שמתאימה לכם

אחד הטיפים החשובים ביותר לקבלת הזקן המושלם הוא תספורת זקן שמתאימה למבנה הפנים והראש שלכם. ספר מקצועי ייקח בחשבון את הגורמים שמשפיעים על מראה הזקן, והוא יעצב לכם זקן שמתאים לכם בדיוק. מכאן והלאה תוכלו לעשות תחזוקה קלה יותר בבית, ולבוא מדי פעם למספרה כדי להחזיר את הצורה למה שהיא הייתה, וליהנות מזקן פרופורציוני ואסתטי במיוחד.

לקריאת כתבה איך להתאים את הזקן למבנה הפנים שלך 

הברישו את הזקן בכל יום

זוכרים את ההשוואה לשיער הראש? בדיוק כמו שאתם מסתרקים בכל יום, כך חשוב שתברישו את הזקן שלכם אחת ליום – בבוקר או בערב, או באופן אידאלי – בבוקר וגם בערב. ההברשה תסיר שערות סוררות, תאפשר לכם לתת לזקן צורה יותר בקלות ותעניק לו מגע רך ונעים לכמה שעות טובות.

העדיפו מוצרי טיפוח טבעיים

כיום השוק רווי במוצרי טיפוח שונים לגברים, שרבים מהם מכילים כימיקלים. לא כל כימיקל הוא מזיק, אך יש כאלו שנוטים לפתח רגישות לחומרים כאלו ואחרים. כדי להפחית את הסיכוי לרגישות, אדמומיות וגרד, מומלץ לבחור במוצרים שמיועדים לזקן, ומבוססים על חומרים טבעיים. החומרים האלו יטפחו את הזקן ואת העור שמתחתיו, ויאפשרו לכם לגדל זקן בריא, שופע ואסתטי.

שנו את הסגנון מדי פעם

לכל מבנה פנים יש כמה סוגים של תסרוקות ותספורות זקן שיכולות להחמיא לו. אתם לא חייבים לדבוק רק בסגנון אחד, אלא "להתפרע" מדי פעם עם תספורת זקן חדשה. אם אתם בוחרים לעשות זאת זה, לכו אך ורק לספר מקצועי ומנוסה שיוכל לעצב לכם זקן שמתאים לכם בדיוק.

לסיכום

טיפוח הזקן לא חייב להיות קשה או עם הרבה שלבים. הקדשה של כמה דקות ביום לטיפוח הזקן תעשה את העבודה, ומומלץ שתהיה לכם תספורת זקן שמתאימה לכם כדי להשלים את הלוק. אם אתם מחפשים תספורת זקן איכותית ומוצרי טיפוח מקצועיים – מספרת שופוני כאן בשבילכם. המספרה הייחודית שלנו בתל אביב מעניקה לכל לקוח חוויית טיפוח אישית, וכאן תוכלו לצאת עם הזקן המושלם, ומוצרים טבעיים כמט שמפו לזקן או באלם לזקן איכותיים שיאפשרו לכם לעצב את הזקן בקלות בבית.

טיפים לטיפוח זקן שחובה לנסות